Webdesign praxisoknak

 

Növelje pacientúráját egy páciensbarát weboldal segítségével!

 

GDPR-nek megfelelő Praxisweboldal. Gyors, modern, jó felhasználói élmyényt nyújtó, keresőbarát, mobilbarát weboldalkészítés, szövegírással kulcsrakészen.

Ingyenes ajánlatkérés
Tegyen jó első benyomást leendő pácienseire

  • szép és könnyen kezelhető weboldallal,
  • amely gyorsan betölt, akár mobilinterneten is,
  • minden készülékhez alkalmaszkodik,
  • a páciens nyelvén mutatja be a kezeléseket,
  • megfelel a GDPR követelményeinek és
  • ösztönzi az időpontfoglalást.

Legyen az Ön praxisa is sikeres az internet segítségével

Milyen egy jó praxisweboldal?

Egy jó fogászati weboldalnak számos fontos tulajdonsággal kell rendelkeznie ahhoz, hogy hatékonyan vonzza és megtartsa a látogatókat, valamint segítse a páciensekkel való kommunikációt.

Az alábbiakban felsorolok néhány olyan jellemzőt, amelyek segítenek egy praxisweboldal sikerében:

Cél és célcsoport:

A legfontosabb, hogy meghatározza mi a weboldal célja és ki a várhetó célcsoprot.

A lényeg, hogy a weboldalt úgy kell elkészíteni, hogy az a lehető legtöbb megtekintésnél elérje a kitűzött a célját.

A cél lehet például az időpontfoglalás, telefonon, emailben űrlapon keresztül vagy akár chat-en.

A célcsoportnál a lényeg, hogy olyanokra legyen szabva a weboldal, akiket a pécienseink közt szeretnénk tudni.

Egyszerű és letisztult design vagy animált:

A weboldalnak könnyen áttekinthetőnek és felhasználóbarátnak kell lennie.

A színvilág legyen összhangban a praxis arculatával. A letisztult dizájn elősegíti a tartalom könnyű fogyasztását és a navigációt.

Az elemek animációjával le lehet nyűgözni a látogatókat, de ennek hátrányai is lehetnek. 

Érdemes az arany középutat választani.

Mobilbarát kialakítás:

A kedves betegek egyre nagyobb része mobiltelefonon böngészi az internetet, ami azt jelenti, hogy 10-ből 8-9 ember mobilon netezik.

A weboldalnak responsívnek, azaz szétnyúlónak kell lennie, hogy minden képernyőn is jól nézzen ki, olvasható és használható legyen.

Egyszerű navigáció:

Az oldalon található menürendszernek könnyen érthetőnek és elérhetőnek kell lennie.

Az aloldalakat logikusan csoportosítva kell elhelyezni, hogy a felhasználók gyorsan megtalálják, amit keresnek (pl. kezelések, árak, kapcsolat, stb.).

Páciensközpontú tartalom:

A weboldalon a betegek igényeire és kérdéseire fókuszáló hasznos, egyedi, orvos áltak írt és közérthetően megfogalmazott tartalmaknak kell lennie.

Hasznos lehet például a gyakori fogászati problémák és megoldások bemutatása, az alapvető fogászati higiénia fontosságának kiemelése, stb.

Bemutatkozás és szakmai háttér:

Fontos, hogy az oldalon bemutassák az intézetet és az ott dolgozó fogorvosokat, szakrvosokat.

Az orvosok szakmai hátterének bemutatása növelheti a bizalmat a páciensekben.

Referenciák és vélemények:

Pozitív páciensvisszajelzések, referencia esetek és vélemények megosztása segíthet növelni az intézet hitelességét és jó hírnevét.

Kapcsolati űrlap és elérhetőségek:

Az elérhetőségek könnyen elérhető helyen legyenek. Emellett egy kapcsolati űrlapot is érdemes biztosítani, hogy az érdeklődők azonnal és egyszerűen felvehessék a kapcsolatot.

Árak és kezelési lehetőségek:

Az árak és csomag árpáldák segíthetnek az embereknek megtalálni a számukra megfelelő árú szolgáltatásokat és átlátható ajánlatokat.

A websopokhoz hasonló akciózást nem tartom etikusnak a gyógyászatban.

Egyes országok jogszabályai tilthatják az árak megjelenítését a weboldalon. Ha többnyelvű weboldalt szeretne, akkor érdemes jogi állásfoglalást kérnie egy ügyvédtől.

Gyakori kérdések (FAQ):

Előnyös lehet a weboldalon egy részleget vagy oldalt létrehozni gyakran ismételt kérdésekkel és válaszokkal.

Így a telefonos érdeklődések és személyes konzultációk gyorsabbak és rugalmasabbak lehetnek.

Jogi és adatvédelmi információk:

Fontos, hogy az oldalon szerepeljen az adatvédelmi szabályzat, hogy a látogatók tisztában legyenek a rendelő működésével és az adatkezelés gyakorlatával. Ezt érdemes erre szakosodott ügyvéddel magíratni.

Minőségi képek és videók:

Az éles és minőségi képek, valamint praxisvideók segítenek megismertetni a rendelőt, az orvosokat és a szolgáltatásokat a látogatókkal.

A videók nagyban hozzájárulnak a bizalom felépítéséhez.

SEO-optimalizálás:

A SEO az oldalak tartalmának és kódjának optimalizálásával segíti megértetni a keresőmotorokkal a weblapot és ezáltal magasabb helyezéseket elérni a keresési eredmények között.

A SEO egy optimalizálás, tehát nem egy csekklista gépies és maradéktalan végrehajtását jelenti, hamem egy a weboldal számára optimális állapot elérését és fenntartását.

Ez az optimális állapot sokszor a seo ellenőrző programok által jelzett orbitális hiányosságokat tartalmaz, a praxis mégis így van elől a Google-ben, aminek köszönhetően sok ingyenes (organikus) látogatója és időpontfoglalása származik belőle.

Ezek az alapvető tulajdonságok segíthetnek egy jó fogászati weboldal kialakításában, amely hatékonyan működik és hozzájárul a pacientúra növeléséhez.

Fontos azonban figyelembevenni azt, hogy az igények és trendek változhatnak, ezért célszerű rendszeresen frissíteni és optimalizálni a weboldalt az aktuális igényeknek megfelelően.

Stratégiai tervezés és kivitelezés

Egészségügyi online marketing stratégia tervezése és hatékony kivitelezése. Ügyfeleimnek teljes átláthatóságot biztosítok egy a nyilvánosságtól elzárt felhőalapú weboldalon/mobil applikáción keresztül.

egészségügyi online marketing stratégiai tervezés és kivitelzés

Felhasználónevével és jelszavával bármikor valós időben ellenőrizheti a kiszervezett online feladatokat PC-n vagy akár a mobiljára telepített applikáción keresztül.

Itt az Ön igényeinek megfelelő stratégiát tervezzük meg. Ön is bármikor hozzátehet újabb feladatot a felhő alapú rendszer Teendő oszlopába.

Ajánlatkérés

info@tobbpaciens.hu

GDPR

1 + 9 =

Adatait bizalmasan kezelem, harmadik félnek nem adom át. Az adatkezelési tájékoztatót itt olvashatja el.

Call Now Button